fbpx

O platbě, záruce a vrácení

DOPRAVA: DOPRAVA ZDARMA PŘES ČESKOU POŠTU – DODÁNÍ ZBOŽÍ 1-4 TÝDNY. DOPLŇKOVÉ PRODUKTY, MOHOU PŘIJÍT ZVLÁŠŤ

PLATBA: PLATBA PŘEVODEM, PLATBA PAYPALEM/ DEBETNÍ A KREDITNÍ KARTOU


Nový výrobek mi nevyhovuje

  1. Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (PDF, 580 kB). Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zboží pošlete na adresu která vám bude zaslána v emailu

Výrobek mi přišel poškozený

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

Informujte o problému dopravce
  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

Výrobek přestal fungovat ve 14 dnech od nákupu

Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. Vše tak proběhne rychleji.


Výrobek přestal fungovat více než 14 dní od nákupu

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.


Zásilka mi přišla nekompletní

Mrzí nás, že vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení.

Informujte nás o problému

Můžete nám napsat: info@smart-m5.eu


Doručili jste mi jiný výrobek

Přišlo vám jiné zboží než to, které jste si objednali? Za tuto nepříjemnost se vám velmi omlouváme. Nesprávný výrobek můžete vrátit, peníze vám samozřejmě vrátíme.

Přesunout se na začátek